Dnes se prodávání na internetu již nevyhnete. Ať už jste firma či podnikatel malý nebo velký, střední nebo poskytující nějaké služby, každý je nucen připojit se na celosvětovou síť a nabízet své produkty a služby tam. Protože to je přesně to místo, kde jde dneska každý člověk s telefonem či počítačem. Mnohdy se ale stane, že firmy nemají pořádné webové stránky. Ale co se vlastně myslí těmi pořádnými webovými stránkami?
A) Rychle se načítající webové stránky, které se do tří sekund od kliknutí na odkaz či úderu na enter načtou. Žádné prodlevy, žádné čekaní, žádné nedokončené stránky.
B) Pěkně organizované a lehce navigovatelné stránky, které jsou přehledné, a uživatel může například vyhledávat přesně to, co hledá, nebo je stránka natolik mělká, že se všude dostane z domovské stránky podnikatele a není třeba se nikde „proklikávat“.
C) Optimalizovaný obsah je velice důležitý, ať už chystáme nějakou novou reklamu nebo nabízíme nový produkt či informujeme o stávajícím. Obsah je základní měnou, podle které se webové stránky posuzují.
D) Optimalizace pro mobilní telefony je dnes naprostou nutností, bez té to bohužel nikdy nepůjde. Přesně proto je nesmírně důležité mít připravené webové stránky i pro uživatele, kteří si je chtějí prohlédnout na svých mobilních zařízeních.
A seznam by mohl jít donekonečna, dál a dál. A jak tedy zjistíte, že musíte nějakou tu optimalizaci udělat? Analýza SEO by vám měla pomoci zjistit, kde jsou vlastně nedostatky a měla by vám také navrhnout řešení, jak tyto nedostatky napravit, případně utlumit. Jedná se o komplexní proces vyhodnocení veškerých SEO aspektů webové stránky, tak, aby výstupem nebyla jenom informativní část, ale zejména také řešení, které je přesně ušité na míru vašim potřebám. Ať už je to zrychlení doby načítání nebo optimalizace obsahu. Zkuste se proto na SEO analýzu pozeptat ještě dnes.